کیا از 4ماهگی شروع کردن غذا رو به بچه ها

۴ پاسخ

دکتر بردم طبق نظر دکترش گفت از۴ و نیم ماهگی شروع کن بخاطر اینکه رفلاکس داره و وزنشم خوب بود گف اول فرنی و حریره بادام و بیسکویت مادر و موز بدم

من شروع کردم

من به پسرم از ۴ شروع کردم لعاب برنجو...دادن

سوال منم هست عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آیه خانم👼🏻🧡 مامان آیه خانم👼🏻🧡 ۱۰ ماهگی
مامان دخترکم مامان دخترکم ۸ ماهگی
مامان لیام مامان لیام هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دنیزم💕🥹 مامان دنیزم💕🥹 ۹ ماهگی