۳ پاسخ

به نظرم ۴ماه زوده براشون

بعنوان کسی ک از ۴ماه و دو هفته ب دخترم غذا دادم میگم نده حداقل بزاز بره تو ۶ ماه
چون بچه ضعیف میمونه تا یسال اولویت با شیره

اگه دکتر تجویز نکرده اصلا از ۴ ماهگی غذا نده بهش.....روده هاش اماده نیس هنوز

سوال های مرتبط

مامان آیه خانم👼🏻🧡 مامان آیه خانم👼🏻🧡 ۱۰ ماهگی
مامان دخترکم مامان دخترکم ۸ ماهگی