مامانا توی هفته من وزن جوجوم خوبه؟اون+۲۲۶ برا چیه؟

تصویر
۵ پاسخ

اون 226 اضافه وزنشه🤣خوداااا یعنی نسبت به هفته ات اینقد بیشتره

من ۲۹ و ۴ روز ۱۳۳۰ بود
با صدک ۵۰

خوبه اون نوشته ۲۲۶ گرم کمتره یا زیادتر

خداروشکر خوبه فقط آب زیادتر بخور آب دور بچه لب مرزه

عالیه

سوال های مرتبط

مامان زینب و آیهان مامان زینب و آیهان ۶ ماهگی
مامان سامیار و دلسا مامان سامیار و دلسا ۵ ماهگی
مامان یزدان‌وداداشی مامان یزدان‌وداداشی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وششم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه ۲ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی هفته سی‌وششم بارداری