۶ پاسخ

جارو برقی رو دیگه فراموش کن تا اخر بارداریت

سلام عزیزم ، تو بارداری نباید جاروبرقی بکشی.. چند روز استراحتت رو بیشتر کن.. ان شاالله بهتر میشی.

جاروبرقی چرا کشیدی کار سنگین نکن

جارو برقی تو بارداری کلا جز ممنوعاته خواهر نکن کار دست خودت نده

دیگه نکن باشه الانم فقط استراحت کن چندروز نمیخوام بترسونمت بدنا فرق داره ولی من اونروز این اشتباه رو کردم ب لکه بینی افتادم یهوخفته بیشتره خوابیدم

میشه عزیز من
لطفا کار سنگین نکن باعثه هماتومه

سوال های مرتبط

مامان نورا🩷 مامان نورا🩷 هفته سی‌وسوم بارداری