۱۰ پاسخ

آره باید هفته ای یه بار یک قاشق چایخوری بهش آب بدی

اب جوشیده ولرم

نههههه اصلا آب ندی..

الان ک ندی چهار ماه پنج ماه ب بعد

الان نباید بدی
الان همه ی چیزی که باید بخوره فقط شیر مادره
من دیدم یکی گفت وقتی شیرتو میدوشی اولش ابکیه بعدش چرب میشه اون ابکیه برای اب بدن بچه اس

کلیه اش و معده اشو ریه اش آسیب میبینه

نه کلیه ش اسیب میبینه

من میدادم پسرمو دکترمم گف بده

البته میگن از ۶ماهگی شروع کنین و قبل اون چیزی ب بچه ندین ولی من از ۴ماهگی غذای کمکی آریو رو شروع کردم بعدشم بهش آب میدادم

از ۴ماهگی آب جوشیده

سوال های مرتبط

مامان آریا مهر مامان آریا مهر ۱۳ ماهگی
مامان پرنسا💕🦋 مامان پرنسا💕🦋 ۳ ماهگی
مامان مرسانا و تودلی مامان مرسانا و تودلی هفته بیست‌ودوم بارداری