پوشک گرفتن تدریجی یا یهویی وکامل؟

۱۰ پاسخ

من تدریجی رو انتخاب کردم
اول پوشک میشد هر وقت میخواستم بشورمش میبرم دستشویی محیط رو بهش اموزش دادم که چجوری خودشو بشوره چجوی دست بشوره اصلا پی پی و جیش چیه که نترسه
دو هفته بعد پوشک شرتی هر بیست دیقه بردم کم کم زمانش رو طولانی کردم
الان شرت اموزشی میپوشه هر یکساعت میبرمش
همکاریش خوبه و نمیترسه
بیرون یا مهمونی پوشک شرتی میکنم ولی بازم هر یک ساعت میبرمش
گاهی میگه جیش دارم ولی خودم یاداوری میکنم

یهویی

قطعن تدریجی

تدریجی

در مورد پوشک تجربه من اینه فقط تو هوای گرم بگیرین
و اصلا پوشک دیگه نبندین چه شب چه بیرون چه مهمونی ،اشتباه میکردم خونه این و اون میبستم
الان ۴ روزه خودش خودکار میگه جیش دارم و میره سمت دستشویی حتی یه بارم خطا نداشته همه جا هم بردم
شبا که جیش میکرد دو شبه خشک خشک
دو سه روز اول هر یه ساعتی ببرین همین که یادش بره یه روزی تو شلوارش جیش میکرده تمومه دیگه قله قافم که باشید میاد اطلاع میده جیش دارم

صد در صد تدریجی
من کل بچه داریم تدریجی بود
ترک پستونک و شیشه شیر و …

سلام دوست خوبم تو بله گروه زدیم گروه مادران بیاد تو گروهمون دور هم باشیم این ایدی و تو سرچ بله بزن عضو شو
@madaraneh405

صد در صد تدریجی

من یدفعه گرفتم تدریجی بچه گیج میشه پوشاک هست نیست بگه یا نگه

من تدریجی دارم میگیرم

سوال های مرتبط

مامان آقا ارسلان مامان آقا ارسلان ۲ سالگی
مامان شازده ها🩵🩵 مامان شازده ها🩵🩵 ۲ سالگی