۲ پاسخ

عزیزم منم دقیقا مثل شمام با این تفاوت ک من دوتا از دیسکام زده بیرون و هر دکتر رفتم گفته باید عمل کنی و استراحت داشته باشی
اما ب قول شما با بچه کوچیک نمیشه تا حد امکان سعی میکنم رعایت کنم
پله زیاد استفاده نمیکنم چیزای سنگین خیلی برنمیدارم کارامو سعی میکنم تقسیم کنم ک خیلی سرپا نمونم هرموقع پام بی حس میشه هرجا باشم میشینم ک فشار نیاد
با روغن سیاهدانه ام خیلی وقتا پاهامو ماساژ میدم کمرمم میدم همسرم اروم ماساژ میده
پیاده روی هم جاهای نزدیک رو میرم ک کوتاه باشه جایی ک مسیر طولانی باشه نمیرم
فعلا همینجوری دارم میسازم تا دخترم یه کم بزرگتر بشه ببینم چیکار باید بکنم

عزیزم متاسفانه دیسک یاباید استراحت مطلق کنی یااینکه عمل‌کنی

سوال های مرتبط

مامان امیر عباس ♥️ مامان امیر عباس ♥️ ۱ سالگی