خواهرزاده هام هر ۲تا تو ۳ ماهگی ختنه شدن
سلام عزیزم میخوام یه گروه تو بله بزنم
برای مامانای گرگانی برای آشنایی و حتی بیرون رفتن دسته جمعی و کمکی برای نینی هامون اگه مایلی به این آیدی توی بله پیام بده🫂❤️🪐
@asai91
بنظر من قبل دوماهگی فرق میکنه بالای دو ماهگی همه عین همن
من دیروز ختنه کردم
چهل دقیقه مدام گریه کرد
ولی نمیخواستم زیر شیش ماه ختنه کنم
من از دکتر پرسیدم گفت از بعد از ده روزگی میشه ختنه اش کرد پسرمو ۳۷ روزگی ختنه کردیم
همین حالا بهترین موقع هست
درد کمتر متوجه میشه
اگر بچت بزرگتر بشه وبره کپ بشه دیگه سخته برای ختنه پس قبل ۳ماهگی برو ختنه کن من هردوپسرم ماهگی ختنه کردم خداروشکر میکنم که زود ختنش کردم الان پسرم ۱۵روزه خودش کپ میشه بازم خداروشکر که ختنه شده
تجربه من میگه زیر ۴۰ روز خیلییی بهتره خیلی...بچه آروم تره، دست و پا زدنش کمتره...
خیلی زود هم خوب میشه.
دکتر به من گفت بچه به محض اینکه وزنش به ۴ کیلو رسید ختنه ش کنید که بهترین وقته.
پسرم چون نارس بود، ۴۷ روزگی ۴ کیلو شد و ختنه ش کردیم... اصلا اذیت نشد بچه
من35 روزش شد انجام دادم، خیلی راضبم،چون هم بچس زیاد تکون نمیخوره که دردش بگیره،هم اگر گریه میکرد، بغل کردنش راحتتر بود. هر چی زودتر بری، ترمیم هم زودتر انجام میشه
بستگی به وزن بچه داره . پسر من ریز بود دکترش گفت ۳ ماهگی انجام بدم که ای کاش زودتر میکردم چون کاملا تپلی شد رون هاش و خوابش کمتر شد و بیشتر اذیت شد . اجازه بدین کسی که میخواد انجام بده نظر بده که چه سنی مناسبه و هرچه زودتر این کار سخت رو انجام بده که زاحت بشی
پسرم اولم رو ۴۰ردزش تموم شد بردم اینم انشالله بعد۴۰روز میبرم
عزیزم هر چی بچه کوچیکتر باشه برای ختنه بهتره خودشم کمتر اذیت میشه
من پسر بزرگمو ۶ ماهگی ختنه کردم خدا بخواد پسر کوچیکمم ماه بعد ختنه میکنم
گلم حرف بقیه رو بیخیال ب این فکر کن که پسرت الان کوچیکه تو مرحله ای هست که داره خیلی خیلی زود رشد میکنه این یعنی زخمش خیلی زود خوب میشه
از این طرف هم پسرت الان پیشتر روز خوابه ی کم که بزرگ سه غلت میزنه چهار دست و پا میره بخوای اون موقع ختنه کنی خیلی اذیت میشه پس تا ب مرحله های غلت زدن و چهار دست و پا نرسیده ببر ختنه کن چون هم خوابش زیاده هم زود رشد میکنه چیزی نمی فهمه
بهترین زمان تا دو ماهگی واقعا بچه بزرگ شه اذیت میشه من پسرم ۵۰ روزش شد انجام دادیم خیلی هم راحت بود اصلا سختش نگیرید
من ۳۰روژه بردم ختنش بخیه ای بود اصلا اذیتم نکرد
من میخوام تا ۷-۸ سالگی ختنه نکنم یا اینکه کلا نکنم
جلوی رشدشو میگیره و واقعا دردناکه چه کاریه اخه
بین ۴۰ روز تا قبل ۳ ماه بهترین زمانه
هم از نظر جسمی کمتر درد و متوحه میشه و زودتر خوب میشه
هم از لحاظ روحی چون خیلی والدین رو نمیشناسه کمتر میترسه و اذیت میشه
من خودم پسرم ۴۰ روزش شد بردم
من با دکتر اطفال صحبت کردم گفت بعد ۱ ماهگی میتونی ختنه کنی
منم موندم چیکارکنم،راهنماییت کردن به منم بگو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.