۲ پاسخ

من از ۱۲ هفته درد پهلو داشتم یجوری بود یهویی نصف شب با جیغ از خواب بیدار میشدم از شدت درد فشارم میفتاد😑

سرما نخورده ب پهلوهات؟

سوال های مرتبط

مامان ساحل مامان ساحل ۳ سالگی