خانما طرز تهیه کاچی میگید


پوشک
شیرخشک
مولفیکس

۲ پاسخ

من حاوی را اینجوری درست میکنم
آرد ۷ قاشق غذاخوری
آب ۶ لیوان فرانسوی
کره ۱۰۰ گرم
زعفران نصف لیوان فرانسوی
پودر هل نصف قاشق چای خوری
دارچین نصف قاشق چای خوری
زرد چوبه یک قاشق چای خوری
نبات ۲۰۰ گرم
گلاب نصف استکان
توی یک قابلمه جدا گونه نبات آب و زعفران و گلاب را میریزم میذارم رو شعله ملایم تا نبات آب بشه شعله خیلی ملایم باشه
توی یک قابلمه دیگه آارد را با شعله کم ۱۵ دقیقه تفت میدم بعد ادویه ها را میریزم دو دقیقه تفت میدم بعد کره اضافه میکنم و تا آب شدن کره هم میزنم بعد شهدی ک درست کردم رو اضافه میکنم یکم شعله را زیاد میکنم و با همزن دستی مررتب هم میزنم ک گلوله نشه
خیییلی خوشمزه میشه
بعدم کنجد سفید میریزم و خلال بادوم

آرد بریز تو ماهیتابه با قاشق چوبی هم بزن زیرش کم باشه رنگ آرد عوض شد روغن بریز یکم کره قشنگ که سرخ شد
یه لیوان آب نصف لیوان شکر یکم زردچوبه و زعفران بریز بجوش نوک قاشق مربا خوری زردچوبه شیره رو داغ داغ بریز یکم بذار تو دما بره به خوردش نوش جان

سوال های مرتبط

مامان خرمالو🍅 مامان خرمالو🍅 ۱ سالگی
مامان ماهور مامان ماهور ۱ سالگی
مامان هدی و مهدیه مامان هدی و مهدیه ۶ سالگی
مامان 🤍ARTIN🤍 مامان 🤍ARTIN🤍 ۱ سالگی
مامان دلسا مامان دلسا ۲ سالگی
مامان دلسا مامان دلسا ۲ سالگی
مامان دلسا مامان دلسا ۲ سالگی
مامان رادمهر😍 مامان رادمهر😍 ۲ سالگی