بچها طرز تهیه کاچی میفرستید؟

۲ پاسخ

اگه واسه بچه ات میخوای تو تایپیکام هست
چون کاچی مدلای خیلی زیادی داره واسه هر شهری متفاوته اما من مخصوص بچه درست کردم ک زیاد ادویه نداشته باشه و جای شکر شیر انگور ریختم‌

من تو تایپم هست خواستی ببین

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا ۱ سالگی
مامان هدی و مهدیه مامان هدی و مهدیه ۶ سالگی
مامان خرمالو🍅 مامان خرمالو🍅 ۱ سالگی
مامان 🤍ARTIN🤍 مامان 🤍ARTIN🤍 ۱ سالگی
مامان دلسا مامان دلسا ۲ سالگی