۱ پاسخ

اگر علایم دیگه ای مثله بثورات پوستی یا اسهال و استفراغ و ابریزش نداره برای دکتر عجله نکن تب دندان هست
اگر بیشتر از سه روز شد و ادامه داشت ببر حتما

سوال های مرتبط

مامان جوجوطلایی مامان جوجوطلایی ۱ سالگی
مامان مامان افرا مامان مامان افرا ۱۴ ماهگی
مامان فاضل🤰🏻🫀 مامان فاضل🤰🏻🫀 ۸ ماهگی
مامان 😍🥰آرتین🥰😍 مامان 😍🥰آرتین🥰😍 ۱۳ ماهگی
مامان باران مامان باران ۱۰ ماهگی
مامان بهار و آرمان مامان بهار و آرمان ۷ ماهگی