۵ پاسخ

چیزی نیست که عزیزم😅
یه چی مثل کولیکه که هر چی مربوط به گاو هست رو بخوری بچه اذیت میشه

نه عزیزم صورت دختر منم پر جوش بود روغن بدن بچه زدم خوب شدن

جوش ها روی دست ها و روی پاها حتما باید باشه
پی پی بلغمی یا خونی باید داشته باشه بعد آزمایش میگیرن

نه عزیزم حساسیت به پروتئین گاوی فکر کنم علائماش شدید باشه مثل جوش نیست

اونقدرام وحشتناک و استرس زا نیست اگ‌بچع شیر خشکی باشه باید شیر خشک مخصوص بخوره اگ شیر مادر ک‌مادر باید یه سری رژیم رو‌ رعایت کنه .هرجوشی دلیل بر حساسیت نیست .شما مامان شدی .باید یه‌مامان قوی باشی با هرچیزی استرس نگیری هراتفاقی ک برای هرکس بیفته قرار نیست همه تجربش کنن انشالله شما و‌نینی قشنگتون از درد و بلا ب دور باشید

سوال های مرتبط

مامان ساریژ♥️ مامان ساریژ♥️ ۵ ماهگی
مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ ۳ ماهگی