بیرون ۸ ساعت میتونی نگه داری
تو یخچال ۴۸ ساعت
تو فریزر دوماه
عزیزم نگفتی بیمارستان چطوری بود هوب بود پرستارااا
بیمارستان چقد بردد با بیمه بدون بیمه؟؟
۳ ساعت بیرون.۳ روز یخچال. ۳ ماه فریزر
۲ساعت
دعا کنید منم زود زایمان کنم 🥹🤲🏻
کاشک منم امشب زایمان کنم
مبارک انشالله بچه پر خیر و برکتی باشه برای گلم 🥹
هه زایمان کردی
۴ ساعت
ولی تو گرما ۲ ساعت
۸ ساعت ، تو یخچال۲۴ ساعت
۲ ساعت میمونه
بهتره تا دو ساعت خورده شه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.