۱۰ پاسخ

چی میگی

درست نیست عزیزم ، خطرناکه ، املاحش با اون مقدار درست تنظیم میشع

برا کلیه اش ضرر داره

بدنش کم آب میشه
باید به همون اندازه بریزی چون آبش کم باشه موادش بیشتر کم آب میشه بدنش به مرور و درنهایت خیلی خطرناک میشه

منکه نفمیدم چی گفتی

چه کاریه

بدنش کم آبی میاره و پشت بند اون ممکنه بیماذی هایی بیاره که خطر ناک باشن براش
رویه قوطی شیر هم نوشته کم بریزین پیمونه ویتامین کم میاره بدنش. زیاد بریزین پیمونه کم آب میشه

دل پیچه میگیره برای اون حجم اب اینقدر پیمانه سنگینه غلیظ میشه راحت هضم نمیشه ممکنه یبوست بگیره

دلدردمیش

یبوست میگیره

سوال های مرتبط