خانوما بیاین یکم استرس و ترس منو برای زایمان طبیعی کم کنید 😭

۹ پاسخ

بگو اپیدورال تزریق کنن برات عزیزم اصلا هم ترس نداره

میخوای کجا زایمان بکنی

تو دوره زایمان راحت شرکت کنید اونجا اطلاعاتتون می‌ره بالا برای زایمان طبیعی مشتاق هم میشید😁 تا این لحظه از زندگیم بهترین روز همون روز زایمان بوده با وجود همه سختی‌ها و دردها

اگه از دردش میترسی که خب طبیعیه هیچ زایمانی بدون درد نمیشه
من زایمان اولم طبیعی بود الکی بهت نمیگم درد نداره و گل و بلبله
ولی واقعا در حد همون ۳_۴ ساعته
همینکه بچه میاد بیرون یه جوری سبک میشی کیف میکنی. من بااینکه برش هم خورده بودم ولی بعد بیرون اومدن بچه و بخیه، رو همون تخت زایمان یک ساعت خوابیدم بعدش پاشدم رفتم سرویس خودمو شستم و لباسامو عوض کردم و رفتم بخش
دوره نقاهت بعدش خیلی خیلی خیلییییییی مهمه
یعنی اونقدری باید احتیاط کنی تا خدای ناکرده دچار خونریزی های شدید و کمر درد و افتادگی رحم و مثانه نشی
تا ۲_۳ ماه نباید بار سنگین بلند کنی و نباید کار سنگین کنی
من روزی چندبار خودمو با آب و بتادین میشستم
روزی چندبار هم توی تشت آب گرم و بتادین مینشستم بعدش خودمو با سشوار خشک میکردم و اسپری ترمیم کننده میزدم
اونقدر مراقبت کردم که بعد چندروز واسه معاینه رفتم مطب مامای خصوصیم میگفت انگار نه انکار زایمان کردی

منم استرس دارم برای سزارین امااااا به بعدش فکر کن اینم میگذره اونی که میمونه یه پسر قشنگه که زخدگی تو عوض میکنه به خاطر اون می ارزه💙

عزیزم نگران نباش بالاخره پیش میره کلی آدم هم انجام دادن بعدش راحت بودن اگه سزارین بودی بدون اون درد بعدش میومد سراغت
منم اصلا به طبیعی فکر نمیکردم حتی دکترم گفت سزارینت میکنم
الان مشکوک شدم به زایمان زودرس و دکترم گفت بهتره طبیعی باشه اگه تا ۳۷ هفته خدای نکرده زایمان کنم طبیعی ام خودم و دارم اروم میکنم
گفتم نهایتا اپیدورال کنم دیگه
خیلی شرایط سختیه شما نزدیک تری طبیعتا استرست بیشتره امیدوارم همه چی اون طوری که بهتره برامون اتفاق بیوفته✨🤲🏻

به نینی فکر کن🥹

منم استرس دارم🥲
دیروز رفتم معاینه شدم باز گفت هفته بعد بیا برات یه دستگاه بذارم ترست بریزه و کمک کنه بهت برای نرم شدن رحم🤷🏻‍♀️

استرس نداره میخوای کوچولوتو بغلش کنی

سوال های مرتبط