خرما من قندم لب مرزه دکترم گفته روزی 3تا اوکی بخوری
اصلا باید تو طول بارداری بخوری خیلی مفیده مخصوصا خرما سیاه بسته بندی
خرما به جز اینکه قند داره فکر نکنم مشکلی داشته باشه مفید هم هست
خرما که ایرادی نداره فقط زیاده روی نشه
روزی سه چهار تا عیب نداره بخور خیلی خوبه برا بچه
خرما عالیه بخور حتما فقط اگه دیابت داری فکر کنم باید در روز ۲ بار بخوری
اتفاقا خرما خیلی مفیده
حتی حدیث هم داریم راجبه خرما .
حتی خرما خوردن بچه رو زیبا و باهوش وقوی هم میکنه
اره روزی ۳تا خیلی مفیده ولی سعی کن شب نخوری که قندت زیاد بالا نره
روزی حداقل۵تا باس بخوری کلن خرما خیلی برا جنین خوبه ولی ن خیلییی زیاد
خرما خیلی خوبه که چرا میترسی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.