منم که دخترمو از شیرگرفتم بعد دوروز دندونای نیشش اذیتش کرد بعدشم ویروس گرفت
خوب میشه اینا روند طبیعیه بچه داری هست گلم خودتو اذیت نکن جانم...کوچولومونم بهترباشه انشالله
این ویروسه عزیزم ب خاطر شیر نیس دوباره بچه را اذیت نکنی بهش شیر بدیا
تو ولیعصر یع دکتر هست ادن خوبه ببر پیش اون سید علی گلزار
یا ببر فردا صبح ببر بیمارستان کودکان خاوران رایگانم هست تا ساعت یک دکتر هست تو درمانگاه بعد لز از ساعت ۱ از ۳ بعد از ظهر دوباره دکتر میاد درمانگاه
فکر کنم افسردگی گرفته پسر بزرگ منم اینجوری بود دیدم دیگه واقعا نمیتونه تا ۵سالگی بهش شیر دادم خودش خجالت کشید و دیگه نخورد باور کن عین اعتیاده میومد یه میک میزد واقعا یه میک و میرفت
خب چرا انقدر زود؟
الان شیرنمیخوره؟
شیر خودتو میدادی بهش؟ منم تقریبا دوهفته میشه گرفتم خیلی بد اخلاق شده دیوونم کرده
مگه برا شیر گرفتن زود نیست؟
علائم مریضیش چیه؟؟
شیر نمیخوره بدی؟
انگار هنوز وقتش نبوده
الان هوا گرمهکاش یا قبل عید میگرفتی یا میزاشتی هوا سرد بشه
خوب دوباره شیر بده همراهش غذام میخوره کم کم
کی گرفتی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.