تب نکرده خدایی نکرده؟
پسر منم از درون پلش خورد لبه بهار خواب افتاد .صفحه رشدش شکست .اگه فردا تونست راه بره که هیچ اگه لنگ میزد ببر عکس
لیام هم دو بار اینجور شده لنگ میرفت
اما فرداش درست شد
با روغن زیتون یه کم ماساژ بدین
صبح دیدی خوب نشد ببر یک عکس بگیر خیالت راحت شه.پسرمن تو خونه از روی بالشت اومد رد بشه همینکه پاش گداشت زمین گریه کرد وسریع خوابید صبح بلند شد بره دستشویی هرکار میکردم پاشو نمذاشت زمین.بردمش بیمارستان عکس گرفتن متاسفانه پاش شکسته بود
چیزی نیس پسرم چند دفعه اینجوری شده دو سه روزی پاش میلنگه بعد خوب میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.