منم همینجورم خیلی نگرانم
منم داخل واژنم تیر میکشه ولی نمیدونم طبیعیه یا نه دیگه مجبور شدم برا هفته بعد وقت سونوگرافی بگیرم هی میگن از سرویکس هستش
منم دو روزه اینجوریم ب هرکی میگم
میگن تا موقع درد شدید غیرقابل تحمل نشدع و لکه بینی ندارید طبیعی هس
نمیدونم جریانش چیه ولی نگرانم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.