۹ پاسخ

دیگه بزرگ هست ظرف میخواد چیکار

دخترم دوسالش که شد نه از صندلی غذا استفاده کرد نه ازاین ستش،احساس بزرگی میکنه هم بشقابشو عوض کرده هم جای نشستنشو😂

دختر من چون رو صندلی خودش میشینه و بازیش میکنه پرت میکنه همچنان استفاده میکنم. چون قشنگ میچسبه به میز.

تصویر

ظرفای چند تیکه خوبیش اینه بچه جدا ک میبینه میتونه تفکیک‌کنه چی قراره بخوره
من ظرفشو ب تنهایی دارم و راضیم

تاپیک گذاشتم کامل توضیح دادم

دخترم اینو داره همین رنگی از بشقاب و کاسه استفاده میشه هنوز اما بقیش نه

اگر ظرف غذاشو پرت میکنه چرا خوبه البته اگر روی صندلی غذا ،غذاشو میخوره

بنظر من نه برای 6 ماه که تازه باد میگرن مناسبتره

این

تصویر

سوال های مرتبط

مامان همه زندگیم مامان همه زندگیم ۲ سالگی