دیگه بزرگ هست ظرف میخواد چیکار
دخترم دوسالش که شد نه از صندلی غذا استفاده کرد نه ازاین ستش،احساس بزرگی میکنه هم بشقابشو عوض کرده هم جای نشستنشو😂
دختر من چون رو صندلی خودش میشینه و بازیش میکنه پرت میکنه همچنان استفاده میکنم. چون قشنگ میچسبه به میز.
ظرفای چند تیکه خوبیش اینه بچه جدا ک میبینه میتونه تفکیککنه چی قراره بخوره
من ظرفشو ب تنهایی دارم و راضیم
تاپیک گذاشتم کامل توضیح دادم
دخترم اینو داره همین رنگی از بشقاب و کاسه استفاده میشه هنوز اما بقیش نه
اگر ظرف غذاشو پرت میکنه چرا خوبه البته اگر روی صندلی غذا ،غذاشو میخوره
بنظر من نه برای 6 ماه که تازه باد میگرن مناسبتره
این
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.