۸ پاسخ

من پنکیک برلش درست میکنم به عنوان میان وعده تپل کننده ای ، موز له شده ، تخم مرغ یکم شیر ، آرد برنج ، پودر بادوم ، میریزم تو تابه که کره مالی شده ، اخر سرم برای شیرین شدنش شیره انگور میریزم

میتونی انواع حبوبات رو بپزی ، همراه با سیب زمینی له کنی مثل کوکو سرخ کنی بدی بخوره

من سینه مرغ و با سیب زمینی و هویج میذارم خوب میپزه آخرای پخت تو آبش برنج میریزم برجم که پخت له میکنم همشو حسابی خمیری شکل میشه پسرم خیلی دوس داره .وزن دهیشم خوبه

سیب زمینی و تخم مرغ اب پز با کره قاطی کن

چنت قلم گوساله یا گوسفند بگیر یا ماهیچه بذار پنج شیش ساعت با درجه کم شعله گاز خوب بپزه ، بسته بندی کن هر دوروز یبار یا هرروز تو اون آبه برنج بپز ، تو برنجش میتونی نخود فرنگی سیب زمینی و هویجم بریزی

هر دفعه چندتا چیز رو ترکیب کن
برنج و مرغ و شوید و اب قلم
برنج و عدس و اب قلم
جوپرک یا دوسرپرک و مرغ و سیب زمینی
جوپرک و مرغ (مزه حلیم میده)
گوشت قرمز و سیب زمینی و هویج
کره و جوانه گندم تو غذاهاش بریز
فرنی درست کن اخر سر بهش پوره موز یا خرما بزن
نمیدونم به معده کوچولوت میسازه یا نه اما من پنیر و خرما قاطی میکنم بهش میدم. پنیر خامه‌ای بدون نمک
خرما و موز قاطی کن

پوره سیبزمینی و تخم مرغ با کره
نیمرو
عصاره گوشت(گوشت توی شیشه منظورمه)
خرما،اوتمیل،مغزیجات رو توی فرنی شبربرنج ،کاچی بریز

کته با انواع گوشت بده بهش براش ابگوشت درست کن ابگوشت بلدرچین مرغ و ماهیچه

سوال های مرتبط

مامان آبتین جون🩵🧒🩵 مامان آبتین جون🩵🧒🩵 ۱ سالگی