وای من که ازدوماه اینطورم خیلی بده مخصوصاشبا فقط ی سیتیریزین بهم داده دکتر
من هر روز صبح اسپری کلدانیز زدم خیلی بهتر شدم .
منم دقیقا چند هفتست درگیرشم،دماغم کیپ شده،نفس نمیتونم بکشم
وای منم تو این هفته شدم این دیگ چیه اخه
ن والا خیلی کیپه
من قبل بارداری فقط شبا بینیم میگرفت الان کلا ۲۴ ساعته دماغم کاملا کیپه
میتونم ولی گلاب به روت هر روز صبح باید با بیل و فروغون از دماغم اشغال در بیارم🤢
روزی دو سه بار تکرار میکنم اخرم دم صبح نفس کم میاد
منم ی مدت اینجوری بودم خیلی شدید بود جوری ک با دهن نفس میکشیدم و صبا گلوم پر از خلت بود و گلو درد میگرفتم ی مدت گذشت بهتر شدم ولی همچنان نمیتونم درست نفس بکشم از بینی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.