مامانا شماام نمی‌تونید از دماغ نفس بکشید؟؟😂

۸ پاسخ

وای من که ازدوماه اینطورم خیلی بده مخصوصاشبا فقط ی سیتیریزین بهم داده دکتر

من هر روز صبح اسپری کلدانیز زدم خیلی بهتر شدم .

منم دقیقا چند هفتست درگیرشم،دماغم کیپ شده،نفس نمیتونم بکشم

وای منم تو این هفته شدم این دیگ چیه اخه

ن والا خیلی کیپه

من قبل بارداری فقط شبا بینیم میگرفت الان کلا ۲۴ ساعته دماغم کاملا کیپه

میتونم ولی گلاب به روت هر روز صبح باید با بیل و فروغون از دماغم اشغال در بیارم🤢
روزی دو سه بار تکرار میکنم اخرم دم صبح نفس کم میاد

منم ی مدت اینجوری بودم خیلی شدید بود جوری ک با دهن نفس میکشیدم و صبا گلوم پر از خلت بود و گلو درد میگرفتم ی مدت گذشت بهتر شدم ولی همچنان نمیتونم درست نفس بکشم از بینی

سوال های مرتبط

مامان لیا☁️ مامان لیا☁️ ۷ ماهگی