من از اول بارداری معده درددارم و زیر سینم هم میسوزع هم درد میگیره. اسید معدم به حدی بالاست که حتی از روی پوستم که دست میکشم زیر سینم پوستم میسوزه
واسه من خداروشکر پیش نیومده
ارع مخصوصا شبا موقع خواب اشکمو در میاره
منم درد قفسه سینه میگیرم یهو یا یه نقطه زیر سینم مور مور میشه دکترگفت مربوط به معدته
منم اینجور حس میکنم قلبم داره وای میسه
منم اینجورین چندلحظه نمیتونم هیچ کاری کنم درد زیادی میگیر منو زیرسینم حتی نفسم نمیتونم بکشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.