مامانا سلام NB
کوچولوهاتون تو انومالی چندبود؟؟؟

۵ پاسخ

5 ونیم خوبه دیگه نگران چی هستی

۵ونیم

بالاتر از 4 ونیم نرماله.

واس شما چند بود

2.5فک کنم

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام رضا👼🏻🌱 مامان معجزه امام رضا👼🏻🌱 ۵ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مامان ویدا مامان مامان ویدا هفته بیستم بارداری
مامان مامان احمدرضا🩵 مامان مامان احمدرضا🩵 ۵ ماهگی
مامان مامان دلارا🎀 مامان مامان دلارا🎀 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان بهارا و برسام مامان بهارا و برسام ۶ ماهگی