طول سرویکستون آنومالی چندبود

۲۹ پاسخ

از ۳۵ شد ۳۷

۳۷گلم

۳۷ بود

۳۳ بود

۳۶
نرمال و طبیعی

۳۵ بود

۴۳بود

۳۴
.
.

۴۳با نیم سانت دهانه ی باز
سرکلاژ شدم

عزیزم جنسیت بچتو NT درست گفته بود ؟

۳۵بود

۳۷ و نیم بودم

40ولی الان شده ۳۳🤦‍♀️

38 بود

۳۴

33

۳۸بود

شکمی ۳۴واژینال ۴۲

اره
ولی نیاز ب مراعاته دیگ

۳۸ بود

31عزیزم🥲

من یادمه ۲۹بودم ی چند روز ستراحت کردم بعد😂😂😂حتی بشکه اب بلندکردم

۴۱بود

۳۳ بودم

چطورمیفهمیداومده پایین

من ۱۸ هفته ۳۶ بودم

۳۶بود

۳۱ بود سرکلاژ شدم

۱۹هفته ۳۹

سوال های مرتبط

مامان مامان ویدا مامان مامان ویدا هفته بیستم بارداری
مامان سیناوهلنا مامان سیناوهلنا روزهای ابتدایی تولد
مامان دلارا مامان دلارا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان لیانا✨🩷 مامان لیانا✨🩷 ۸ ماهگی
مامان آقا ایلیا👶🏻 مامان آقا ایلیا👶🏻 ۷ ماهگی
مامان فرحناز و فرهاد مامان فرحناز و فرهاد ۱ ماهگی
مامان حبه‌قند مامان حبه‌قند هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامان فندوق😍♥ مامان مامان فندوق😍♥ هفته سی‌ام بارداری
مامان نی نی✨🪽👼🏻 مامان نی نی✨🪽👼🏻 هفته بیست‌وسوم بارداری