طول سرویکستون تو آنومالی چقد بود؟

۱۲ پاسخ

۳۷

۴۳بود

۳۲ بودم انتی انومالی نمیدونم چنده ۱۵ روز دیگه میرم برای سونو

28.

من۳۶بود

۳۳ بود عزیزم 💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

۳۰البته با سرکلاژ و پساری

۳۵ من

استراحتم ۳۶
شیافت هر شب میزارم هفته ی آمپول میزنم

من ۳۴

من ۳۲ بود گفت خیلی پایین باید مواظب باشی به ۳۰ یا ۲۹ برسه استراحت مطلق یا جراحی

۴۰....

سوال های مرتبط

مامان فرحناز و فرهاد مامان فرحناز و فرهاد ۱ ماهگی
مامان نی نی✨🪽👼🏻 مامان نی نی✨🪽👼🏻 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نی نی ها مامان نی نی ها هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دلارا مامان دلارا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندق💕⛈️ مامان فندق💕⛈️ هفته سی‌وششم بارداری
مامان لیانا✨🩷 مامان لیانا✨🩷 ۸ ماهگی
مامان کوچولو من🪽🩵 مامان کوچولو من🪽🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری