دوستان تو انومالی طول سرویکستون چقد بود؟

۱۴ پاسخ

از من ۳۰

آنتی 31 انومالی 39 اما دوهفته بعدش شدم 25

۳۴ خوبه. بالای ۳۰ خوبه کلا

من انتی ۴۵ انومالی ۳۸

انومالی۴۸

انتی ۳۳ اونومالی ۳۳ ی چک رفتم تازگیا باز ۳۳🥴😂

انتی ۳۹ سونو تعین جنسیت ۴۲ آنومالی ۳۶ سونو ۲۴ هفته ۳۷

انتی ۴۶ انومالی ۳۵

من ان تی۳۶انومالی ۴۱

واس من خیلی بالاس نمیدونم شاید مشکلیه 🤐

۳۳ واژینال

من ان تی جفتم پایین بود همش استراحت کردم طول سرویکس رف بالا جفت همچنان پایین

۳۲ بود

ان تی ۳۸
انومالی ۴۱

سوال های مرتبط

مامان آقا ایلیا👶🏻 مامان آقا ایلیا👶🏻 ۷ ماهگی
مامان مامان فندوق😍♥ مامان مامان فندوق😍♥ هفته سی‌ام بارداری
مامان نی نی✨🪽👼🏻 مامان نی نی✨🪽👼🏻 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نی نی ها مامان نی نی ها هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دلارا مامان دلارا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندق💕⛈️ مامان فندق💕⛈️ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان لیانا✨🩷 مامان لیانا✨🩷 ۸ ماهگی