سلام خواهرا سونو چطور ه بدون قطب جنین یعنی چی

تصویر
۱۴ پاسخ

زود رفتی منم رفتم قلب نداشت گفت ۲ هفته بعد بیا برای قلب

منم زود رفتم الکی استرس کشیدم نترس هیچی نیس به امید خدا

۵هفته منم همین بودم
نترس باید صبر کنیم

منم همینطوری بود امیدوارم تشکیل بشه

یعنی زودرفتی قلب نزده دیگه . واسا دیر تربرو ۹ هفته برو

سلام عزیزم معمولاً ۶ و نیم هفته ببعد قطب جنین یعنی یه ضربانی که نشون میده جنین درحال رشده نشون داده میشه ،قرص آهن و ویتامین دی و اینا بخوری اگه نرفتی دکتر برو بهداشت یا دکتر تا بهت قرص بده،جگر نخوری که بده تغذیه اتم خوب باشه

عزیزم زود رفتی 8هفته باید می‌رفتی

زود رفتی ساک و کیسه زرد تشکیل شد ولی قلب بچه فعلا نه، اکثرا همینن تو سونو اول همینطوری هست

استرس نگیریااا
منم رفتم زود بود
بعد دوهفته دیگه رفتم قلب داشت
یعنی ۸ هفته باید بری

زود رفتی واسه اونه استرس نده به خودت
دو هفته دیگه دوباره برو

زود رفتی فقط همین

زود رفتی یک هفته ده روز بعد برو

چندهفتته

یعنی قلب نداره عزیزم بچه منم همینجوری بود

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو👶🏻 مامان فندق کوچولو👶🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری