ده روزدیگه بایدبری
زود رفتی فعلا قلبش تشکیل نشده ده روز دیگه برو تشکیل شده
منم دیروزپنج هفته وپنج روزرفتم یه هفته باپریودفاصله داشتم ساک وکیسه زرده بود
عزیزم منم همین بود سونوم یعنی هنوز جنین شکل نگرفته کیسه زردی و ساک بارداریت و دیده من ۶هفته و ۵روز رفتم قلبش بود دیگه نگران نباش اصلا
زود رفتی ده روز دیگه برو قلب تشکیل شده
ببین ساک تشکیل شده کیسه زرده هم تشکیل شده فقط جنین تشکیل نشده که اونم زوده تشکیل میشه طبیعیه سونو یک هفته عقب نشون میده تو طبق سونو فعلا برو جلو بزار دو هفته دیگه ام برو جنین هم تشکیل میشه صدای قلبشم میشنوی
فک کنم ینی فقط ساک هست جنین شکل نگرفته واسه همین دوهفته دیگ برو
یعنی هنوز قلب جنین تشکیل نشده، خیلی زود رفتی، ۸ هفته برو انشالا اون موقع تشکیل شده
منظورش قلب بوده غلط املاییه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.