5 هفته و 3 روز بدون قطب رویانی طبیعیه الان ؟؟یا نه؟

۷ پاسخ

معدم سوراخ شد دیگ😔😔

اره عزیزم منم۵هفته و ۵ روز فقط ساک بارداری بود.۶هفته و چهار روز کیسه زرده هم بود. ۸هفته هم بچه هم قلبش بود

آره عزیزم نهایت ساک و کیسه زرده دیده شه

طبیعیه

طبیعیه به منم همینطور گفته بودن

طبیعی برا من جنین هم دیده نشده بود هشت هفته رفتم هم جنین دید هم صدای قلبشو شنیدم

پنج هفته خیلی زوده واسه تشکیل قلب گلم

سوال های مرتبط

مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی
مامان ماماسی باباسی مامان ماماسی باباسی هفته دوازدهم بارداری
مامان دخملیم 💕 مامان دخملیم 💕 هفته شانزدهم بارداری
مامان نخودی🫛 مامان نخودی🫛 هفته پانزدهم بارداری