سلام عزیزان شما سرکلاژ رو تو هفته ی چندم باز کردین

۳ پاسخ

من سزارینم‌ ولی چون درد داشتم دیشب برام بازش کرد

اصولا توی۳۷هفته باز میکنن

اگ سزارینی ک تو اتاق عمل اگ طبیعی فکنم ۳۷ هفته یا ۳۶ بازش مبکنن

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی روزهای ابتدایی تولد