۹ پاسخ

زایمانت نزدیکه کم‌کم دردات زیاد میشه

دیگه ۴۰ هفته هستی وقت زایمانه برو زودتر ایشالا سلامت بغلش کنی

ترشح موکسی از علائم زایمانه

برو زایشگا دخترر منتظر چیی خطرناکه

اماده باش ساعت بگیر ببین دردات منظمه؟

یه دوش بگیر ساک بچه رو بردار برو بیمارستان ایشالله که به سلامتی دنیا بیاد گلم🥰🥰🥰

زنگ بزن ب دکترت بعد برو بیمارستان

ترشح خونی خطرناکه عزیزم
حتی اگه درد هم نداری برو بیمارستان خدای نکرده مشکل جفت نباشه

ترشح خونی خطرناکه برین بیمارستان برای چکاپ

سوال های مرتبط