بعدش خواهر من من برا انتخاب اسم هیچکدوم از بچه هام از هیچکس جز شوهرم نظر خواستم فقط ب همه اعلام کردم ک اسمشون چیه داداشم اول اسم نلارو مسخره کرد ک ی بار نشوندمش سر جاش دیگ حرف نزد
دوست من میخواست بزاره الا ثبت احوال فقط الای قبول میکرد ی اخرشو دوست نداشت گذاشت الارا خووش الا صداش میکنه حس میکنم الارا قشنگتره بازم نظرته
مامانای خوشکل .
کلی جنس جدید نوزادی اوردم
هم وارداتی هم اقتصادی
هر قیمتی بخواین جنس داریم
همه ضد حساسیت و با کیفیت عالی
یه سر به کانال روبیکامون بزن کلی مامان اونجان و خرید کردن و راضی بودن
@nini_heed1
شماره روبیکا
۰۹۰۱۹۶۱۵۹۲۳
من یکی از شاگرد هام اسمش این بود و خوب تا حالا نشنیده بودم برام عجیب غریب بود میگفتم چرا باید بذاره Li
بعدا که داشتم اسم نی نی انتخاب میکردم دیدمش معنی قشنگی داشت جالب بود
خیلی قشنگه و خاص واقعا
عزیزم بچه تو ب کسی هیچ ربطی نداره از نظر مردم هر اسمی بزاری ی زری میزنن چون هرکسی سلیقش متفاوت تو ب حرف هیچکس اهمیت نده چیزی ک خودت دوستداری بزار فقط همین
معنیش چیه؟
خیلی نازه 🥹
زیباست
من الا شنیده بودم و آلا…الای نشنیده بودم
خیلی زیباست😊
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.