۷ پاسخ

برای اینکه اذییت نشه دکتر به من می گفت پماد آد به طور فراوان دور تا دور محل ختنه بریز و کامل با آد بپوشونش. تا ۳ روز اول با هر تعویض پوشک من براش پماد میزدم و واقعا خوب بود.

با حلقه بهتربود خیلی راحت بود

آره عزیزم نگران نباش زود خوب میشه

با حلقه فقط با دو بار ادرار گریه کرد
نمیدونم طبیعی باشه

آره عزیزم طبیعیه میسوزه خب
حتما لشورش بعد ادرار و بذار خشک بشه پماد بزن بعد پوشک کن

خودت دستت بریده میشه تا یهفته آب میخوره اذیت نمیشی

طبیعیه

سوال های مرتبط