۷ پاسخ

من بهش فکر می کنم و میگم پسرم یه روز جلوی یه دختری میشینه و میگه عاشقتم دوستا دارم
میدونی طبیعیت زندگی اینه وقتی زن بگیره اولویت اولش باید زنش باشه و بتونه اون دخترو خوشبخت کنه طوری که آب تو دلش تکون نخوره، همون طور که همسر ما همین طوره

شاید باورت نشه ولی من از وقتی پسر دار شدم کمتر بدی های مادر شوهرم به چشم میاد و همش دارم مقایسه میکنم و میگم واااای اون حرفش رو شاید منم ی روزی بزنم ب عروسمممم خب بچمه و فلان و در آخر من میگم ن پسر برا خونواده اس ن دختر فقط نوه ها برای خونواده میمونن و تمام

اااخ دقیقا به شوهرم میگم چار روز دیگه از زنش اجازه میگیره ک بخواد بیاد مامانشو ببینه یا زنگ بزنه😭😭
شوهرمم میگه وقتی خودت عروس بازی درمیاری سرت میاد😒😂

حالا شما یدونه داری اینو میگید من سه تا دارم هر روز میگم روز فردا به زن هاتون بگید بیاد کمک حالم پسر دومی میگه مگه نوکرته🤣🤣🤣اخ و شانسم

وای اره من بعضی اوقات فکرشو میکنم قرار دوماد دار و عروس دار بشم حس بدی دارم

ازالان مادر شوهر بازی درنیارید😅

منم باهاش حرف میزنم میگم فردا از زنت اجازه میگیری میای پیشم🥲🥲و ناراحت میشم🤣

سوال های مرتبط