۳ پاسخ

پستونک بده عزیزم

پستونک بده .هر کی هم گفت بده حرف چرت زده. بعضی بچه ها نمیتونن خودشونو آروم کنن مثل دختر من. پستونک بده. و یه چیزی یه پتو نرم پهن کن زیرش اسباب بازیاشو بزار و بزار دست و پا بزنه و بازی کنه تا خسته بشه و بهتر میخوابه. مال انرژی که نمیدونه چطوری صرفش کنه

پستونک بده هم خودت ارامش میگیری هم کوچولوت
برای رفلاکسشم خوبه

سوال های مرتبط