۵ پاسخ

عزیزم تغذیه تو‌ربطی به زردی بچت نداده
همه چی میتونی بخوری مخصوصا میوه

مرکبات مخصوصا پرتقال شیر رو تلخ میکنه. میوه خام فعلا نخوری بهتره تا یک ماهگی. آب سیب برای زیاد شدن شیر و رفع زردی بچه خیلی خوبه. آناناس و سیب پخته هم میشه خورد. بقیه میوه ها همشون نفخ دارن من که تا یک ماه نخوردم

بله میتونی فقط آب هویج زیاد نخور رنگدانه زیاد داره زردی رو بیشتر میکنه و ضمن اینکه زردی یه اتفاق طبیعیه بین بچه ها و راحل درمانش هم زیر نور بودنه و شیر زیاد خوردن بچه که دفع ادرار زیاد داشته باشه

انار یا اب اناطبیعی بتونی پیدا کنی بخوری خیلی خوبه عزیزم

آره فقط چیزای گرم نخور بقیه چیزا خوبه عرق کاسنی هم بخور خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۱۱ ماهگی
مامان امیررضا😍❤️ مامان امیررضا😍❤️ ۳ ماهگی