بچه ها میشه اینو جواب بدین

تصویر
۷ پاسخ

گاهی اوقات خطر داره. مثلا خواهرزادم لکنت داره به خاطر این حرکت

من بچه گیر کرد و هیچ دستگاهی نیاوردن خودمو پاره کردن و بچمو اذیت کردن اخرم اکسیژن دیر به بچم رسید احیاش کردن😔💔

نه عزیزم اون دستگا مثل جارو برقی عمل میکنهدو هیچ خطری نداره

یا خدا اون چیه دیگه 😰 چقدر وحشتناک

سزارین برو

معمولا کار به اونجا نمی‌کشه یا سزارین اجباری میشی

گاهی خطر داره 😔

سوال های مرتبط

مامان ملکا خانم ♥️ مامان ملکا خانم ♥️ روزهای ابتدایی تولد
مامان بردیا مامان بردیا ۱ ماهگی
مامان آقا رهام 🩵🐣 مامان آقا رهام 🩵🐣 هفته سی‌ونهم بارداری