گاهی اوقات خطر داره. مثلا خواهرزادم لکنت داره به خاطر این حرکت
من بچه گیر کرد و هیچ دستگاهی نیاوردن خودمو پاره کردن و بچمو اذیت کردن اخرم اکسیژن دیر به بچم رسید احیاش کردن😔💔
نه عزیزم اون دستگا مثل جارو برقی عمل میکنهدو هیچ خطری نداره
یا خدا اون چیه دیگه 😰 چقدر وحشتناک
سزارین برو
معمولا کار به اونجا نمیکشه یا سزارین اجباری میشی
گاهی خطر داره 😔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.