به نظرتون اسم رها قشنگه ؟






بیبی چک

۱۲ پاسخ

خیلی قشنگه

خیلی قشنگه خیلی

خیلی 😍

سلام.
با احترام اما به نظر منم اصلا قشنگ نیست. خیلی تکراری و قدیمیه.

من دوست ندارم قدیمی هم هست

سلیقه ایه..من دوس ندارم

نه معنیش اصلا خوب نیست قدبمی هم شده. ابنهمه اسم با معنی قشنگ هست...

قشنگه ولی هم زیاده هم خیلی جدید نیست

خیلی قدیمیه

خب سلیقه ای هست من اصلا دوست ندارم

من دوس دارم اسم دخترمو بزارم رها ولی بقیه هی ایراد میگیرن از اسمش

نه خداییش

سوال های مرتبط

مامان 🐣بانی کوچولو🐣 مامان 🐣بانی کوچولو🐣 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آریو مامان آریو ۱ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان کنجدمامان🩷💓🩷 مامان کنجدمامان🩷💓🩷 ۵ ماهگی
مامان کنجد💙💖 مامان کنجد💙💖 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان حلمادلسا،دیار🩵 مامان حلمادلسا،دیار🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فراز مامان فراز هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 🩵گل پسرم🩵 مامان 🩵گل پسرم🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نخود💗💗لاوین مامان نخود💗💗لاوین روزهای ابتدایی تولد
مامان دونه انار مامان دونه انار هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندق مامان مامان فندق مامان هفته بیست‌وسوم بارداری