خیلی قشنگه
خیلی قشنگه خیلی
خیلی 😍
سلام.
با احترام اما به نظر منم اصلا قشنگ نیست. خیلی تکراری و قدیمیه.
من دوست ندارم قدیمی هم هست
سلیقه ایه..من دوس ندارم
نه معنیش اصلا خوب نیست قدبمی هم شده. ابنهمه اسم با معنی قشنگ هست...
قشنگه ولی هم زیاده هم خیلی جدید نیست
خیلی قدیمیه
خب سلیقه ای هست من اصلا دوست ندارم
من دوس دارم اسم دخترمو بزارم رها ولی بقیه هی ایراد میگیرن از اسمش
نه خداییش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.