۲ پاسخ

از داروخونه میخرم همیشه ،دوسه سری قبل صد تومن بود ولی هفته پیش شوهرم 55 خرید😂 گفت مسئول داروخونه اوسکول بود افزایش قیمت نزده بود
اینم دوتا خرید🤣🤣🤣

داروخانه ۱۰۰تومن بود حدودا

سوال های مرتبط

مامان نیلا مامان نیلا ۹ ماهگی