دکتر به من کلی دارو داده ولی فقط چندتاشو میشناسم ویتامین دی هستش اوزیل هستش پودر فولیک هستش دوتاهم داده اسمشون یادم نیس
وزنت اوردی چقد؟
من دی۳ ۱۰۰۰ روزانه میخورم با ید فولیک اسید شبم کلسیم
من رفتم دکتر هرچی بهم داده ویتامینه
ای دی
اگ اهل دودو دم هستین بزارین کنار اصلاح سبک خیلی مهمه ک کرموزوم ها بد نشه
قرص اوزیل برای سلامت رحم هرصبح ، قرص ویتامین د ۱۰۰۰ هر ظهر ، قرص امگا۳ یک روز در میون ، غروب قرص کوالی فول( اهن) ، شب متفورمین ، شب قرص پروفم پویا. من با اینا جواب گرفتم 😍
اگه تنبلی داشته باشی بهت دکتر متفورمین هم میده
ویتامین دی و مولتی ویتامین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.