۱۰ پاسخ

وای دورت بگردممممم

اخ خداا قربونت برم💕🌸

عزیزم ببخشید میپرسم
شیرخشکی هست دخترتون؟
اگر آره لطف میکنید بگید چه شیرخشکی میخوره
دکتر بهم گفته باید شیر دخترم رو عوض کنم استپ وزنی داشته
ممنون میشم اگه شیرخشکی هست دخترتون راهنمایی کنید

میشه بپرسم غذا چجوری میدی میکس میدی؟

اوخودا💓🫶🏼

دوست داشت؟؟

دختر منم نرفته یبار رفتیم چای ریخت رو خودش سوخت ولی طوریش نشد چایی نیمه گرم بود خاطره بدی شد دیگه نرفتیم

اون شست پاشووو میخورم😂😍😍😍خوش بگذره نور جووونم

عزیزم ببوسمش 😍 خوشبگذره بهش
اون خانومه ک داره عکس میگیره چ رنگ موهاش شیک و قشنگههه

کلی لباس گوگولی با قیمت تولیدی دارم واسه کوچولوهای دلبرتون🥰😍 جهت بازدید ب کانالم داخل روبیکا سر بزن🙏🩵
@ninianli

سوال های مرتبط

مامان 🩷لنا و لیا🩷دوقلو مامان 🩷لنا و لیا🩷دوقلو ۱ سالگی