چقدر ازمتنت خوشم اومد👏👏
با پزشک مشورت کن عزیزم یا ماما
اونا بهتر راهنمای میکنن
من سه ساله دارم اصلا ترس هم نداره.فقط روز اولی که گزاشتی بیا خونه استراحت کن تا جابجا نشه.از خود دکتر مشورت بگیر چه جنسی بزاری.منم مسی گزاشتم
ایودی جنس مسی من گذاشتم یادم رفته مارکش رو ایودی هم صد درصد نیست ولی خیلی خوبه یکم خون ریزی رو زیاد میکنه تو پریودی اصلا استرس نداشته باش فقط خودتو منقبض نکن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.