پسر من تقریبا ۵۰ روزش بود اینجوری شد اصلا دسشویی نمیکرد فقط با شیاف اونم سفت بود
شیرگیگوز میدادم دکترش گفت ببلاک بدم حدود ۲۰ روز هم قطره پدی لاکت ۳ قطره صبح ۳ قطره شب میدادم
الان دسشوییش مث اولا نیس که تند تند باشه اما زور زدنش کمتر شده دسشوییش هم روزی یبار گاهی یک روز درمیونه
قبلا زوووور میزد و دسشویی نمیکرد
اگه بچه ات زور نمیزنه اشکال نداره
هیچی مثل بارهنگ نمیشه به نوازد بده
بی بی کر سر ساعت بده هر ۱۲ ساعت بعد شیرشو که درس کردی توش ۱۰ سی سی آب بریز اینو دکتر به من گفت
اره عزیرم دقیقن بچه من اونطوری شد که با هیچی مدفوع نمیکرد.فقط روغن زیتون میرختم تو شیرش اونطوری مدفوغمیکرد.وقتی چهارماهش تموم شد هر روز یکبار میکنه
برا من ی مدت اینجوری شد بعدش خوب شد
فقط باید شیاف میذاشتم تا مدفوع کنه بعد دو هفته درست شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.