چی بگم والا...من ک جدیدا از سزارین وحشت دارم...هرکی میبینم یا چسبندگی داره یا با جای زخمش درگیره یا کمردردش
از طبیعی ام میترسم ولی ب نظرم عوارضش خیلی کمتره
بستگی داره به آستانه ی درد و تحمل خودت و روحیاتت باید تحقیق کنی برای یه نفر عالی بود برای یه نفر نه تجربه ی خوبی نبوده
عزیزم طبیعی خیلی خیلی درد داره ولی باید تحمل کنی برای سلامتی بچت من دوتا زایمان طبیعی داشتم و سومی هم ایشالا طبیعی هست طبیعی بچه که به دنیا میاد هیچ دردی نداری فقط یه درد کم چند روز مثل درد پریودی شدید نیس و کاراتو خودت راحت انجام میدی
🙂نمیخام بترسونمتا
ولی قشنگ پاره میشی
طبیعی عالیه عزیزم
ترسناک بنظرم طبیعی من اولی طبیعی دومی هم احتمالا طبیعی بشه
من که روحیشو ندارم و شنیدم خیلی سخته سزارین میشم
ببین قزوینی هستییی حتمااااا برو مهر مادر با پری لطفی پور زایمان کن خوشبحالته ، اکثر زایمان هاش بدون برش و بخیه س
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.