منو زدن زایمان طبیعی واقعا خوبه دوستان؟؟

۸ پاسخ

چی بگم والا...من ک جدیدا از سزارین وحشت دارم...هرکی میبینم یا چسبندگی داره یا با جای زخمش درگیره یا کمردردش
از طبیعی ام میترسم ولی ب نظرم عوارضش خیلی کمتره

بستگی داره به آستانه ی درد و تحمل خودت و روحیاتت باید تحقیق کنی برای یه نفر عالی بود برای یه نفر نه تجربه ی خوبی نبوده

عزیزم طبیعی خیلی خیلی درد داره ولی باید تحمل کنی برای سلامتی بچت من دوتا زایمان طبیعی داشتم و سومی هم ایشالا طبیعی هست طبیعی بچه که به دنیا میاد هیچ دردی نداری فقط یه درد کم چند روز مثل درد پریودی شدید نیس و کاراتو خودت راحت انجام میدی

🙂نمیخام بترسونمتا
ولی قشنگ پاره میشی

طبیعی عالیه عزیزم

ترسناک بنظرم طبیعی من اولی طبیعی دومی هم احتمالا طبیعی بشه

من که روحیشو ندارم و شنیدم خیلی سخته سزارین میشم

ببین قزوینی هستییی حتمااااا برو مهر مادر با پری لطفی پور زایمان کن خوشبحالته ، اکثر زایمان هاش بدون برش و بخیه س

سوال های مرتبط

مامان قندِمن🩵👼🏻 مامان قندِمن🩵👼🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری