هر چیز شیرین رو حذف کردم
نون سنگگ و جو فقط
برنج و ماکارونی و میوه مقدار کم میخورم
شامم تا قبل 7 میخورم
دارومم متفورمین
من کمتر از دوماهه دارم فقط قند ناشتام بالاست ۶ واحد انسولین گلارژین میزنم
دکتر گفت قندهای ساده رو حذف کن تغییر دیگه ای تو تغذیه نده میوه تا ۳ واحد در روز مجازی
و پرخوری نکن که من کلا اشتهام خیلی کمه تو ۳ ماه اخیر همش یک کیلو اضافه کردم
من دارم. هیچی فقط قند مصنوعیو حذف کردم . برنج. سیب زمینی ماکارانی نمیخورم. نون سبوس دار میخورم. میوه هم کم میخورم .انسولینم روزی ۶ بار میزنم😬😬
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.