مامانااین درجه ازتب برابچه 10روزه عادیه

تصویر
۵ پاسخ

تب نداره که ، ۳۷ و نیم به بعد میشه تب

دمای بدن همینه دیگه

عزیزم این دمای عادی بدنشه.از ۳۷ شروع تبه،۳۷.۵ تبه

خوبه مشکلی نداره تا ۳۸ طبیعیه

میگن تا ۳۷.۲طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان الوین مامان الوین ۳ ماهگی
مامان یسنا ومحمدجواد مامان یسنا ومحمدجواد ۶ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۴ ماهگی