نه اصلا و مثل درد چیزی نیس چون از این درد بالاتر نداریم :)
منم اولی طبیعی بود یک شب کیسه آبم ترکید تا چهارصبح بچه دنیا اومد سریع دردام شروع شد البته وزن بچمم کم بود راضی بودم ببین واقعا درد داره نمیشه گفت نداره ولی خداوند توانشو میده ولی باورت نمیشه یه حس قشنگیه وقتی بچه دنیا میاد یهو کللللل دردت ب یکباره پر میکشه
شاید باورت نشه خیلی دوست دارم درد زایمان و تجربه کنم اینکه طبیعی زایمان کنم ولی واقعا از جراحی میترسم از تیغ و آمپول فوبیا دارم
من طبیعی بودم از اولی که با آمپول فشار دردم شروع شد تا به دنیا اومدنش حدود ۸ ساعت زمان برد...از ۸ تا ۴:۳۰ ولی از اول دردام شدید نبود. ۴ ساعت آخر شدیدتر بود. نمیدونم بگم مثل چی میمونه. یه دل درد خیلی شدیدی که هی قطع و وصل میشه. مثلا سی ثانیه میگیره، یه دقیقه ول میکنه دوباره سی ثانیه...
تحملش سخت بود ولی من چون دوست داشتم طبیعی باشه تحمل کردم. هیچی هم داد و فریاد نکردم. در نهایت هم راضی بودم خدا رو شکر. دومی رو هم اگه مشکلی پیش نیاد طبیعی میرم ایشالا. و این بار دیگه خیلی دعا میکنم که خودم دردم بگیره نخوام آمپول فشار بزنم
باخ منه در کل جرلسان 😂😂😂بی سری خانم کیمین گد سزارین تر و تمیز اله
من دوبار زایمانم طبیعی بود بدون هیچ امپول و گازی....خدایاشکرت 🌱❤امیدوارم سومی هم طبیعی بشه🌱
من نمیخوام از طبیعی بترسونمت ولی سال پیش من سقط کردم و دردش وحشتناک بود بااینکه من پریودم به شدت دردآور بودن همه میگفتن مثل درد پریوده ولی اصلا اونجوری نبود خیلی بدتر بود حالا زایمان خیلی خیلی دردش بیشتراز اونه
اگرمیخوای راحت زایمان طبیعی کنی مشکلی نداری کار خونه بکن نه کارسنگین ها مثلا فعالیت زیاد باشه پیاده روی بکن جارو دستی بکش فقط مواظب باش به کیسه آبت فشار نیاد من ک شرایطط رو نمیدونم
هرکسی یه چیزی میگه بستگی به بدن خودت داره خواهر من میگه مثل درد پریودی میمونه اون سزارین هم شده و میگه سزارین خوب نیست
نه بابا اینقدر ها هم که میگن نیس،بستگی به خودت داره،هرچی بیشتر جیغ وداد بزنی بدتره.سعی کن زورتو بیشتر کنی
من ک درد طبیعیو کشیدم آخرشم سزارین شدم یه روز دردکشیدم داشتم میمردم از درد تازه دوسانت باز شده بودم دکترم اومد گفت تازه داره دردات خوب میشه ولی دیگه ضربان قلب بچم داشت افت میکرد سزارینم کردن دکترم گفت اگ میخواستی طبیعی بیاری سه روز باید درد میکشیدی تا دنیا بیاد
نه عزیزم قبل ورزش های بارداری رو بری خیلیم عالی میگذره اما سزارین مراقبت بعدش و درد بعدش خیلییه🥲من رفته بودم یساعت پیش جاریم بنده خدا خیلی اذیت شده بود تو سزارین تا مدت ها هم درد داشت
ولی حتما از پزشکت بپرس و برو کلاس های قبل بارداری رو خیلی خیلیییی خوبه و کمکه برای زایمان طبیعی منم پیشنهادم بهت طبیعیه تا جایی که امکانش هست اصلا نرو سمت سزارین❤️❤️
مث اینکه بخوان زنده زنده جیگرت رو از تو حقلت بیارن بیرون 😷🤌
یا خدا یعنی اینقدر دردش وحشتناکه🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.