چی کرمی بزنم صورت دخترم خوب بشه

تصویر
۱۶ پاسخ

این عالیه

تصویر

وایی تورخدا ببرش دکتر 🥲🥲

مرطوب‌کننده سیوند خوبه

باید بری دکتر
مگه خانومای اینجا دکترن اخه این چه سوالاییه

پماد موپیروسین بزن نزار کسیم بوسش کنه
من داداشم اینطوری بودش البته الان۱۵سالشه

زینک اکساید بزن سریع خوب میشه

کرم ثمین

ببرش دکتر الهی بچه اذیته

آلرژی داره به پروتئین گاوی حتما ببرش دکتر

حتماببرش دکتر سرخود چیزی مصرف نکن

وای الهی😢 فکر میکنم کرم ثمین خوبه براش ولی خب بازم ب دکتر نشون بده

گرمی نخورازشیذته

گرمی داره خوب میشه ترنجبین بجوشون صافی رد کن باقطره چکون بده بخوره خوب میشه چندروزتکرارکن

اگزما داره

اللهی عزیزم...
ببرش دکتر
شاید حساسیت داره

ببر دکتر

سوال های مرتبط

مامان 🌙ماهلین🌙 مامان 🌙ماهلین🌙 ۹ ماهگی
مامان 🎀جوجه هام🎀 مامان 🎀جوجه هام🎀 ۱ ماهگی